пʼятницю, 1 серпня 2014 р.

Апгрейд мови - мій план на серпень

Що ж... Спекотний серпень... Мав би бути... Але з погодою цього року, щось неймовірне. Як то кажуть, у "пріроди нєт плахой пагоди" - я насолоджуюсь тим, що маю. Замість того, щоб пропадати на днями на вулиці - можна зробити щось продуктивне для себе.

Я вирішила зайнятись собою, своєю італійською мовою. Спочатку я створила план - як і раджу початківцям. Виконаю я його чи ні, не дуже важливо. Головне, що я знаю, що мені робити, та коли, а також скільки і якого матеріалу треба засвоїти за цей місяць.

italiyska-mova-onlain
Блог про те, як я вивчаю італійську мову



Що входить до мого плану навчання?

  • читання 900 сторінок італійською мовою + виписування та вивчення паттернів. Про те як я читаю іноземною мовою детальніше написання тут. Отже, нехай це буде 50 сторінок в день італійською;
  • пройти 3 обширні теми з мого підручника;
  • подивитись 10 повнометражних фільмів італійською. Попри весь той італомовний Ютьюб та телешоу на зразок Мастершефу Австралія (показують по cielo) , від якого я не можу відірватись. Тож 10 фільмів.  Ми зазвичай дивимось фільми або серіали ввечері. Зазвичай озвучені російською. Чому б не почати італійською, якщо я її розумію?
  • займатись щодня годину італійською мовою. Можна більше. Сюди я не враховую пошук матеріалу для блогу, читання усіх інформаційних статтей - це типу бонус.
Чи складаєте ви плани? Давайте зробимо виклик собі на місяць вересень, марафон з багатьма учасниками, незалежно від рівня знань. За серпень ви приблизно зрозумієте як це працює на моєму прикладі, бо я буду писати звіти у групах Вконтакті, у Фейсбуці та у Гугл+.

І коли вам сподобається такий формат - приєднаєтесь до мене у вересні із своїм списком da imparare. Бо разом вивчати легше та веселіше.



Похожие материалы:

Немає коментарів:

Дописати коментар