вівторок, 25 лютого 2014 р.

Про найважливіше: підручники рівня В2

Привіт, друзі.

Сьогодні - про найдзвичайно важливий аспект навчання. Бо все ж таки це блог про італійську граматику. Про книги, за якими я навчаюсь. Ті, що я вибрала серед усього розмаїття.


Я вже казала, що маю хороший рівень В1 і б"юсь над В2 уже достатньо багато часу. І до червня 2014 року я хочу бути певна, що здам екзамен В2 CILS на відмінно. Та справа навіть і не у екзамені, а у впевненості у тому, що ти знаєш мову на цьому рівні.

В жовтні-листопаді минулого року я взялася за розум за книжки В2. З граматикою усе просто - є перелік тем, які потрібно засвоїти, типу:
  • il passato remoto
  • il congiuntivo imperfetto
  • il congiuntivo trapassato
  • i periodi ipotetici
  • il gerundio presente e passato
  • stare + gerundio, andare + gerundio
  • la concordanza dei tempi
  • il passivo

Більш-менш так. Потрібно серйозно на них зосередитись. А от з лексикою та "говорінням" усе не так просто. Тут я ще сама до кінця не знайшла вихід, тому не можу радити. Розкажу тільки про свої плани на майбутнє.

Отже, з рівня В2 у мене є 3 книги. Я вирішила займатися за ними по черзі. Спочатку повністю пройду першу, потім другу і третю. Зараз я всього-навсього на половині першої, і це не так легко, як здавалося б.

Книга 1.  Називається - Dall'italiano al buon italiano. Автори - Рыжак Н.А. Рыжак Е.А. 

italijska-mova-onlain

Маю її в електронному (а зараз у роздрукованому і підшитому) вигляді.

Книга російською мовою. Пояснює усе доступно, має класні вправи і розказує навіть дещо про культуру. Виношу для себе звідти багато лексики, корисної і не дуже, але займатися завжди цікаво.

Всього тут 17 уроків. Вони достатньо об"ємні. І коли все добре, я страюсь проходити один урок за тиждень. Але навіть за такого темпу не встигаю вивчити усі слова. Їх дійсно багато.

Проте головне у цій книзі те, що вона "людяна", так би мовити. Вона зроблена для людей людьми. І це важливо.





Книга 2. Affresco italiano. B2. Corso di lingua italiana per stranieri. M.Trifone, A.Filippone, A.Sgaglione.


italijska-mova-onlain


Навчалася за подібною минулого року з рівня В1. Тут, якраз таки, дуже сучасна лексика і коротенький доступний підсумок з граматики. Багато вправ на "слухання".

Написана виключно італійською мовою. Дуже розвиваюча у сенсі кіно, літератури, музичних діячів Італії.

Цю книгу я рекомендую усім.


Книга 3. Parliamo Italiano. Chiara Caglieris. Lezioni di lingua italiana per stranieri.


italijska-mova-onlain


Книга, до якої ніяк не доходять руки. Як не дивно, бо якраз руки на ній і намальовані.

Вона теж тільки італійською. Граматику краще вивчати за іншими підручинками, але суть тут в PARLIAMO, тобто в тому, щоб розвивати навики "говоріння".

Книга поділена на 4 розділи:

  • робота
  • здоров"я
  • місто, в якому я живу
  • іміграція

Величезна купа потрібної лексики. Я б сказала навіть рівня С1. Достатньо складні тексти про те як і де шукати роботу, писати резюме, як поводити себе на співбесіді, як зняти житло в оренду, про усі типи контрактів та бюрократичні процедури + на диску можна це все послухати вживу.


Саме в такому порядку я і збираюсь проходити ці книги, а потім зроблю перерву на місяць і буду розслаблятись :) А зараз - до роботи!

Якщо ви цікавитесь підручниками, то я раджу вам переглянути статтю про Ассіміль - інтуїтивний метод навчання або про самовчитель "Італійська мова за 30 днів". Раптом вам підійде?

А щоб бути в курсі всіх подій - підписуйтесь на нашу сторінку у Фейсбук, Вконтакті або Твіттер. Тоді ви отримуватимете свіжі пости прямо у стрічці своїх новин. 

А які підручники для себе обрали ви? Поділіться у коментарях.




Схожі статті:

Немає коментарів:

Дописати коментар