понеділок, 25 серпня 2014 р.

Як жити без музики? 10 літніх пісень Італії

Привіт, читачі блогу Italgram.

По-трохи літо добігає кінця. Але не в Італії. Тут офіційно літо триватиме до 21 вересня. Так само довго триватимуть літні температури.

Пам"ятаю, як мене здивував мій перший вересень в Італії. Тоді ми цілий місяць проходили у коротких шортах, бо спека стояла неможлива, вечорами їли з друзями морозиво, і я вчилася їздити на велосипеді парками та завантаженими вулицями.

italijska-mova-dlya-pochatkivziv
Уроки італійської мови



Сьогоднішній пост я написала декілька днів тому, поки чекала на свого учня. Тоді я знаходилася у прекрасному саду з олеандрами, пальмами та зеленим газоном. Сидячи у тиші та затишку, я роздумувала про свою поточну ситуацію. Це легко, коли усе навкруги - суцільне умиротворення.

Тоді, та ще й досі, я приймаю участь у семінарі, де усіх учасників тренер "ввічливо попросив" не слухати ніякої, абсолютно ніякої музики зі словами. Навіть мантр не можна. Чи є така музика?

Її, як виявилось, повно. Сюди відносимо класику, дабстеп (для шанувальників), у себе в аудіозаписах я знайшла французький гурт Ratatat. Також до підбірки додаємо звуки води, вітру, природи і всіляку незрозумілу музику для медитацій.



Так, вибір дійсно великий, але душа бажає співати! А як ти будеш співати, коли слів у піснях нема? Замкнене коло...

Зараз ми виконуємо цю вправу для того, щоб тримати мозок максимально чистим від навколишнього шуму, і щоб позбавитись від набридливого інформаційно фону.

Але вам-то можна!
От і прийшов момент поговорити про заборонений плід.

Давно хочу поділитися з вами одним класним сайтом http://it.lyrsense.com/ На ньому є можливість прослуховувати музику, читати слова із пісні, що тим часом грає, і разом переклад.

Це все виглядає приблизно так:

italiiska-mova-dlya-pochatkivziv
Італійська музика

Мені подобається знати про що говориться у пісні, котру я співаю вранці. Та і після того як ви декілька разів перечитаєте слова, станете краще виокремлювати певні слова із потоку, почнете розуміти, що ті слова значать, бо заглянули у переклад. Таким чином, ви тренуєте італійську мову.

Бо ж музика - це також спосіб вивчення. Про це у мене є окрема стаття.

Наостанок, прийшовши додому, я загуглила 10 найпопулярніших італійських пісень, станом на сьогодні. І ось їх список:
  • Francesco Renga - Il mio giorno più bello del mondo
  • Valerio Scanu - Lasciami entrare
  • Emma Marone - La mia città
  • Alessandra Amoroso - Belezza, incanto e nostalgia
  • Emis Killa - Maracana
  • Marco Carta - Splendida Ostinazione
  • Dear Jack - La pioggia è uno stato d'animo
  • Dolcenera - Niente al mondo
  • Gianluca Grignani - Non voglio essere un fenomeno
  • Marco Mengoni - La valle dei Re
Копіюєте звідси, вставляєте на сайті з піснями і вуаля! Підказка - якщо одразу не виводяться результати - шукайте за виконавцем.

На жаль, це заняття я зможу розділити з вами тільки у вересні. Ех...

Буду дуже вдячна, якщо ви зробите репост на цю статтю в одній із ваших соціальних мережей, і тим самим допоможете просуванню україномовних ресурсів в мережі.
Щоб бути в курсі всіх подій - підписуйтесь на нашу сторінку у Фейсбук, ВконтактіГугл+ або Твіттер. Тоді ви отримуватимете свіжі пости прямо у стрічці своїх новин.



Схожі статті:

Немає коментарів:

Дописати коментар