понеділок, 1 вересня 2014 р.

Серпень 2014 - підсумки

Привіт, друзі.

Це моя четверта спроба написати пост. Три із них були вдалими - цілісна стаття про шкільне навчання в Італії, друга про мій настрій та третя про те як мені не хочеться війни. Кожна написана про різне. Дві перших - не варті вашої уваги у такий складний час, третя... це було трохи занадто. 

Прокинувшись вранці, я вирішила, що остаточний варіант не стосується теми мого блогу ніяким боком. І знову взялась переписувати. Якби я працювала копірайтером - уже вдалося б дещо заробити:)

До діла. 
italiiska-mova-dlya-pochatkivziv
італійська мова для початківців

Серпень був для мене плідним і важким місяцем. Надто багато справ я запланувала. Більш того, продовжила додавати справи, коли минулі ще були не вирішені. Це мені плюс один до досвіду. Так робити не можна.  Втім, частину із них усе ж таки виконала. 


У вересні починає роботу новий сайт з уроками для початківців. Це посібник, де я розказую про мову людям, що мають нульові знання в італійській мові. Крім того, там знайдете розділ із блогом, де я продовжу записувати свої спостереження та думки. Лінки на статті та уроки я даватиму як завжди у групах, тому ви нічого не пропустите. 
Я вирішила наповнювати сайт по мірі написання статтей, тому спочатку він буде трошки пустим. Але об"єми матеріалу нарощуватимуться щодня. 
Насправді, я дуже радію цьому сайту, бо уже давно його задумала. 

Минулого місяця я провела мовний марафон "5 речень у день" і зробила деякі висновки. Цілей у марафона було дві: 1). допомогти бажаючим будувати речення та зрозуміти, де їм потрібно підтягнути мову, 2). подивитися наскільки активна аудиторія у групах. 
На даний час групи Вконтакті та у Фейсбуці сильно різняться за аудиторією. Чисельність одної росте швидше, люди більш активніші, сам майданчик зручніший для використання та дає більше можливостей. Це я про Вконтакті. Мені б хотілося розібратися з Фейсбуком так само добре та вести групу таким чином як я це задумую. Проте зараз поки не час. 
Висновки такі: я проведу ще один схожий марафон у вересні, але уже тільки Вконтакті. І він триватиме менше. Сподіваюсь цього разу підключити ще більше людей. Бо мені сподобалось. 

Закінчився мій Апгрейд мови на серпень. 
За планом, що я поставила сама собі, я мала зробити наступне:
  • прочитати 900 сторінок художніх творів італійською мовою (прочитано 940 - 105%);
  • пройти три розділи із підручника (пройдено майже два - 60%);
  • подивитись 10 фільмів італійською (проглянуто 5 - 50%).
Ставила я собі такий план, коли ще не записалась на інший тренінг, що став для мене цього місяця пріоритетом. Тому такі плачевні результати. На наступний місяць не планую для себе нічого такого. Залишу тільки вивчення граматики із підручника. Бо дуже вже хочу закінчити ту книгу. Отже 3 нових розділи з підручника та той один, що я ще досі не закінчила. Не багато, і не мало. 

А! Згадала ще дещо. Наразі я вирішила не розказувати про свої плани та цілі на майбутнє. Натомість, говорити тільки про те, що уже зроблено за минулий місяць. Здається, проблему із самоорганізацією я уже вирішила, тому публічна постановка цілей відміняється. 

Це все. Дякую усім, хто дочитав до кінця. Я вас всіх ціную та бажаю вам миру в державі та у серці. 
Ciao a tutti.


Схожі статті:

Немає коментарів:

Дописати коментар