вівторок, 13 травня 2014 р.

Над чим я працюю: плани на травень

Травень прийшов і стрімко почався. Коли я схаменулася, писати "план-факт" було уже десяте число... Не буду виправдовуватися неочікуваними проблемами питаннями до вирішення, а просто почну. І почну з того, що хотілося зробити і зробилося за квітень.


italgram.blogspot.com
Буяють квіти на фоні грозового неба - ТРАВЕНЬ


Зроблено




Не зроблено


  • Не зроблено розсилку. Працюємо над цим, працюємо. 
  • Було заплановано більше статтей про Congiuntivo та про мене. 


У планах на травень

Я спеціально пишу план публічно, щоб мені було легше його дотримуватись. Хоча й не знаю скільки з вас його читає і наскільки це вам потрібно/цікаво, мені особисто це багато чого дає. Дисципліну, наприклад.

До того ж, я звикла спілкуватись відкрито, навіть якщо і не все потрібно відкривати. Але тут я хочу створити дружню спільноту, що з задоволенням ділиться один з одним своїми досягненнями, успіхами, а інколи і невдачами. Що також треба, невдачі - це ж невідмінна частина життя, що змушують нас ставати кращими. Як ми зможемо підтримати один одного, якщо не знатимемо наших слабких місць?

Далі усе ж таки про плани на травень:

  • Оптимізувати усі статті.
  • Створити розсилку.
  • Створити пдф-файл з усією необхідною новачкам інформацією українською мовою. Викласти його у безкоштовний доступ. 
  • Написати і розмістити як мінімум 10 статтей.
  • Отримати врешті-решт перші і такі дорогоцінні коментарі. Якби ви знали, як я цього чекаю!
  • Закінчити і викласти для скачування детальну інструкцію з написання резюме італійською мовою (з шаблонами, поясненнями і всім таким).
  • Зробити сторінку "Меню послуг".
На перший погляд - доволі скромно. А на другий - зовсім ні:) Доведеться добряче попрацювати. Та ще й хоча б з огляду на те, що до кінця місяця лишилося 19 днів. 


Щоб бути в курсі всіх подій - підписуйтесь на нашу сторінку у Фейсбук, Вконтакті або Твіттер. Тоді ви отримуватимете свіжі пости прямо у стрічці своїх новин. 


Схожі статті:

Немає коментарів:

Дописати коментар