вівторок, 17 червня 2014 р.

Fammi sapere - Дай мені знати

Привіт-привіт. Ось і наступна стаття до блогу про італійську мову italgram.

Написавши пост про дієслово FARE, я зрозуміла, що пропустила важливу річ. Якраз для початківців. Тому зараз, без особливого занурення у граматичні глибини, я хочу вам розказати про надзвичано дієву та вживану конструкцію. Коротко назву її  fammi + дієслово

fammi
італійська мова онлайн для початківців


Fammi - це приклад наказового способу дієслова в італійській мові - Imperativo у другій особі однини (tu) + займенник (mi - мені).

Щоб дійти до цієї теми у самовчителі, вам доведеться подолати добрих 15-20 занять. Але ніхто не забороняє уже зараз використовувати цю конструкцію.

Fammi

Перекладається fammi як "Дай мені...". Це звертання на "ти". Далі підставляємо ще одне дієслово. Наприклад: Дай мені - знати; -сказати; -жити в спокої:)

Зверніть увагу! Після fammi потрібно поставити саме дієслово, а не іменник!

Приклади італійською:

  • Fammi sapere quando sei pronto. - Дай мені знати, коли будеш готовий. 
  • Fammi entrare. - Дай мені зайти.
  • Fammi finire il mio lavoro. - Дай мені закінчити роботу.


Fatemi


Невеличка модифікація. Це коли ви звертаєтесь до декількох осіб разом. Принцип дії той самий - додаєте далі ще одне дієлово і вперед! Переклад - "Дайте мені..."

  • Fatemi passare! - Дайте пройти! Красномовний приклад із автобуса. 


Буду дуже вдячна, якщо ви зробите репост на цю статтю в одну із ваших соціальних мережей, а також поділитесь своїм досвідом вивчення італійської мови у коментарях.

Щоб бути в курсі всіх подій - підписуйтесь на нашу сторінку у Фейсбук, ВконтактіГугл+ або Твіттер. Тоді ви отримуватимете свіжі пости прямо у стрічці своїх новин.





Схожі статті:

Немає коментарів:

Дописати коментар