суботу, 21 червня 2014 р.

Самовчитель Італійська мова за 30 днів + моя історія

Привіт! Сьогодні ми будемо вчитися на чужих помилках. Тобто на моїх. Я розкажу вам про те як мені не подобається зазнавати "фіаско". Добре, що я можу описати свій досвід у цьому блозі. А ви можете на моїх помилках повчитися.

Наразі поговоримо про підручники. Огляду підлягає "Итальянский за 30 дней". Автори Паола Фраттола та Роберта Костантіно. Ви можете знайти його в продажі на торрентах як російською, так і українською мовою. 

Подумати тільки, перше видання самовчителя було випущене у світ у 1998 році у Києві. А це добрих 16 років назад. І наразі даний самовчитель з італійської мови є найкраще продаваним в Україні. 

samovchytel-z-italijskoi-movy


Чи не пора створити щось сучасніше і більш відповідне нашому технологічному віку?


Що є всередині?



Це курс італійської для тих, хто взагалі не володіє мовою. Можете вивчати з нуля. Тут є граматичні правила; фонетичні, що означає - вимова; лексика - запас слів. Вистачає тут і відомостей про життя в Італії та про самих італійців. 

В кінці книги міститься словник усіх використаних слів, що дійсно зручно. Адже на початку занять зовсім не хочеться купувати окремий словник і витрачати зайві гроші. 

Ще один плюс - це аудіозапис, де начитані тексти з кожного уроку. Тобто ви можете слухати італійське мовлення і  одночасно розвиватинавички читання. 

Як заявляє назва, ви можете засвоїти самовчитель за 30 днів. Тому він містить в собі 30 уроків. По уроку за день... Чи це під силу? Мабуть залежить від того чи великий обсяг того уроку. 

Зараз розкажу про це у деталях.


Приблизний вміст уроку


Починаємо кожен урок італійської мови із простого тексту. Усі тексти від першого до останнього уроку поєднані між собою за змістом, складають одну історію. Зазвичай, у тексті зустрічаються ті граматичні правила, що будуть пояснені далі. Те саме стосується нових слів. 

Часто текст є діалогом. Це дає змогу зрозуміти як поводити себе у тій чи іншій мовленнєвій ситуації. 

Після текту ви знайдете переклад, щоб можна було краще зрозуміти деякі звороти, що не перекладаються прямо. 

До кожного тексту є аудіосупровід. Тому вибирати вам: читати самому чи повторювати за диктором. 

Далі йде пояснення граматики (одна невеличка тема) та розбір її на прикладах. Для закріплення тут є вправи - десь у  середньому 4-7 вправ на один урок.

Після кожних 5-ти уроків вам пропонують підсумовуючий тест. І це зручно. У разі чого, ви виявите свої слабкі місця та повернетеся до незасвоєнного матеріалу. Як я і робила неодноразово. 


Мій досвід занять


Як ви уже зрозуміли, я сама пройшла цю книгу. Я підступалась до неї з "італійським підходом" - неспішно, не очікуючи результатів та не особливо концентруючись на пройденному. 

Я писала відповіді прямо у самовчителі та перестрибувала поспіхом від одного уроку до іншого. Поки несподівано мені не стало надто незрозуміло та важко. І тоді, відкладаючи підручник в сторону, я подумала, що італійська мова зовсім не така легка як кажуть, мені вона не по зубам. 

Чомусь мені не спадало на думку завести зошит та записувати туди нові конструкції, правила та слова, щоб потім перечитати. Ні, думала я. Проблема ж не може бути в мені, то вина книги, мови, нестачі часу та гарного місця для навчання. Бла-бла-бла... Хто з нас не робив цього? ;)

Потрібно було 1,5 місяці, щоб зрозуміти, що італійська мова ні в чому не винна, і що вона мені потрібна. А також те, що я маю пройти той курс за 30 днів. Забігаючи наперед, скажу, що це зайняло у мене 33 дні. 

Стратегія була така:
  • займатись щодня та проходити 1 урок;
  • виписувати фрази і слова із тексту та вправ і вчити їх. Інколи просто напам"ять. Краще, щоб це були саме фрази;
  • носити зошит із записами скрізь. Куди б я не йшла чи їхала - завжди читала і повторювала. Ключ до успіху - саме у повторенні;
  • якщо урок був засвоєний погано, читала правила ще декілька разів, виписувала приклади речень із вправ і завчала їх як "кістяк", певну схему, в якій потім можна було заміняти слова, лишаючи при цьому конструкцію;
  • читати вголос кожен текст, допоки я не досягала читання без помилок, такого як на аудіозаписі;
  • не відволікатись на інші ресурси, заняття в групах і тд. Концентрація тільки на даній програмі. 

Навчання за такою системою - це виклик самому собі на 30 днів. Аж на 30 днів або лише на 30 днів - як вам зручніше. 

Втім, вам не знадобиться більше часу, якщо ви не лінитиметесь. Присвятіть ці 30 днів собі, візьміться і пам"ятайте для чого ви це робите. У цьому випадку вам буде легко дійти до кінця. А тоді, провівши серйозну роботу над собою, ви отримаєте знання, що вміщує у себе цілий підручник. З нуля сягнете доволі пристойного рівня. 

Сподіваюсь, я хоч трішки вас мотивувала. Ще більше про мотивацію тут.

Якщо ви вирішили врешті-решт навчатися самостійно і хочете вибрати той самовчитель, що вам підійте - огляньте статтю про ASSIMIL - інтуїтивний метод вивчення італійської мови

Як висновок додам, що пройти весь курс самому під силу. Just do it.

Із вересня почав свою роботу новий сайт з вивчення італійської мови для початківців primalezione.com. Там ви знайде інформацію про те як читати італійською, перші фрази, щоб не розгубитися у незнайомій вам країні, відео-рецепти італійською із словником та безліч граматичних правил.

Буду дуже вдячна, якщо ви зробите репост на цю статтю в одній із ваших соціальних мережей, і тим самим допоможете просуванню україномовних ресурсів в мережі.

Щоб бути в курсі всіх подій - підписуйтесь на нашу сторінку у Фейсбук, ВконтактіГугл+ або Твіттер. Тоді ви отримуватимете свіжі пости прямо у стрічці своїх новин.






Схожі статті:

1 коментар:

  1. А ось ця школа гарна? [url=https://language-school.com.ua/kursy-italiyskoi-movy/]https://language-school.com.ua/kursy-italiyskoi-movy/[/url] Чи можно йти туди вчитися?

    ВідповістиВидалити

id='comment-editor-src'/>