неділю, 1 червня 2014 р.

Факт: обставини беруть верх над людиною

Грандіозні травневі плани і грандіозні травневі невдачі...

Минулого місяця я на своєму власному прикладі зрозуміла: як би я не старалась і не пнулась - усе все-одно відбудеться так, як має відбутися. Протягом одного тижня пішла крахом важка робота трьох років, репутація, і неочікувані суми грошей теж пішли. Несподіваним плюсом виявилось те, що такі труднощі об"єднують і дають сил, як виявляється:)

plan-na-cherven
Мозаїка на площі перед церквою у Cinque Terre


Висновок травня номер два: головне не те, що з нами трапляється, а наша реакція на події. Власне, як ми виходимо зі становища, чи відчуваємо при цьому гнів, образу та ненависть, або ж намагаємось зупинитись на хвильку і задуматись: що саме пішло не так? А може настав час великих змін? Ми піднімаємо голову, розправляємо плечі і... andiamo avanti. Ми продовжуємо наш шлях. Бо як казав китайський філософ Конфуцій: "Перемагає не той, хто найсильніший, а той хто іде до кінця".

- Та досить уже бла-бла-бла!,- скажете ви, але я не зупинюсь, бо сьогоднішній пост увесь такий. ;)
Він про те, що було заплановано і що було/не було зроблено.


Зроблено:


  • Оптимізація усіх статтей - це розміщення фото замість таблиць, які "поповзли" після зміни шаблону; переробка усіх фотографій, підписів та всяких там властивостей; переписання у деякій мірі тексту самих статтей, бо часто вони не дуже читабельні тощо (ця адміністративна робота, хоча і приємна, але займає надто багато часу). 
  • Написано і опубліковано 6 статтей, а не 10 як хотілось. Але це навіть більше, ніж я могла цього місяця, тому я собою задоволена. 
  • Коментарі - є декілька штук:) І я їх ціную. Але планувалося попрацювати над цим краще. Тут ставлю собі мінус.


Не зроблено:


  • Інструкція з написання резюме - досить об"ємна річ має вийти, судячи з обсягу матеріалу, що у мене є на даний час. 
  • Розсилка.
  • Пдф-файл для новачків. 
  • Сторінка "Меню послуг" - вирішила наразі від неї відмовитись. І у мене є на це причини. Читайте далі:)


План на червень

Стільки усього хочеться помістити у цьому блозі і стільки всього розказати. І граматику, і методи вивчення мови, і про моє особисте навчання і про прекрасну Італію, що просто не вистачає місця і не вистачає терпіння. Рішення виявилось простим і нехитрим.

Я зроблю окремий дорослий сайт для новачків, а усе інше лишу тут. Навіщо людям, що тільки починають вивчати мову, читати про рівні В1 та В2? Та і в одному пдф-файлі отій інформації місця мало.

Тому зараз завдання такі:

  • написати у блозі 10 статтей (приблизно одна буде виходити на три дні);
  • здобути вашу прихильність і коментарі, бо як же блог може розвиватися без читачів та зворотнього зв"язку?
  • зробити інструкцію з резюме - щоб усі могли написати собі одне італійською мовою;
  • зробити сайт (його створення, хостинг, домен, налаштування і все таке). Сюди не входить наповнення його статтями.


І я лишаю за собою право помилятися і вчитися на своїх помилках.
Я вдячна усім, хто дочитав цей пост до кінця. ;)

А щоб бути в курсі всіх подій - підписуйтесь на нашу сторінку у Фейсбук, Вконтакті, Гугл+ або Твіттер. Тоді ви отримуватимете свіжі пости прямо у стрічці своїх новин. 



Схожі статті:

Немає коментарів:

Дописати коментар