четвер, 20 лютого 2014 р.

Як Швидко Полюбити Італію

Що для вас Італія? І для чого ви вивчаєте італійську? Віддаєте їй стільки часу, зусиль та натхнення? Чи були ви вже у цій прекрасній країні? А якщо так, то яке місто вас найбільше вразило?


italgram.blogspot.com
мій чоловік гуляє дощовим ранком по Пармі



Сьогодні 20 лютого і у нас на термометрі +10 градусів цельсія. Це непогано, скажу я вам. Вранці говорила зі своїми подругами, що поїхали на вікенд до Трапані, у них було +19. Знову нагадую - вранці! Це те, що мене не перестає вражати, і те, чому я не перестаю радіти. Бо я страшенна мерзлячка.

italijska-mova-onlain
лютий місяць минулого року, набережна Маріна ді Піза

Італія для мене - це свобода, це вражаюча природа, це... так, це середземноморська кухня, (дуже дієтична, до речі), це спокій і впевненість.


italijska-mova-onlain
один із національних парків Тоскани,
ці хатинки можна брати в найм для проживання, там так тихо...


Я люблю ідти по вулиці і бачити як люди займаються бігом, татусі грають з синами у вихідний день у футбол, просто вийшовши удвох після обіду, бачити, що тобі посміхаються просто так. Хтось може сказати, що це "двуличность" (рос.), але для мене - це частина культури.


italijska-mova-onlain
собор у Монтеккіо Емілія, один із тисяч таких соборів


Італія - це вражаюча архітектура, що збереглася у віках. Куди б ти не поїхав, у яку б провінцію ти не подався - завжди знайдеться, що подивитись. Це історична спадщина і традиції, які плекають. Це мистецтво у всіх його проявах: художні галереї, концерти класиків, кінотеатри, середній вік відвідувачів, яких відрізняється у сторону збільшення. Це вміння жити і цінувати прекрасне.

italijska-mova-onlain
прогулянка


Часто мені кажуть, що я дивлюсь на цю країну надто позитивно. Я прекрасно розумію, що плюси і мінуси є скрізь. Але справа кожного з нас - вибирати на що звертати увагу, і на чому концентруватися. Наш вибір вирішує все: яким буде наш настрій, яким буде наш день і яким буде наше життя.

Тепер напишіть мені в коментарях чому ви вичаєте мову? Ваші мотиви і очікування? Поділіться цим зі мною і читачами мого блогу. А я буду вам за це вдячна.

А щоб бути в курсі всіх подій - підписуйтесь на нашу сторінку у Фейсбук, Вконтакті або Твіттер. Тоді ви отримуватимете свіжі пости прямо у стрічці своїх новин. 

ПС. усі фото у цьому блозі мої.



Схожі статті:

Немає коментарів:

Дописати коментар