середу, 26 лютого 2014 р.

Congiuntivo Imperfetto зробить вашу мову більш "італійською"

Привіт, друзі. Пишу цей пост, а за вікном така гарна погода і співають пташки. Це я до того, щоб помічати маленькі дрібнички з яких складається наше життя. Я впевнена, щось гарне відбувається зараз і у вас. Варто лише звернути на нього увагу.

Congiuntivo Imperfetto - це дуже класний час. І всім, абсолютно-абсолютно усім, треба його вивчити. Якщо ви перейшли з базового рівня італійської на дещо вищий, то Congiuntivo Imperfetto - це те, що надзвичайно збагатить ваше мовлення і дозволить гордитися собою.


Congiuntivo Imperfetto
Congiuntivo Imperfetto - гордіться собою

Утворення його простіше простого, а неправильні дієслова -  не такі уже і неправильні. Раджу пройтися по ним декілька разів. Але ви швидко їх запам"ятаєте, бо вони завжди на слуху.
Почнемо, як завжди з AVERE та ESSERE (якщо ви натиснете на картинку, то вона відкриється вам у великому форматі).

       
Congiuntivo Imperfetto
Congiuntivo Imperfetto в італійській мові

Чому я ніколи детально не розповідаю про утворення часів? Мені це здається таким нудним і очевидним, що кожна притомна людина запросто знайде його у будь-якому підручнику чи граматиці. Я ж тут намагаюсь зрозуміти логіку італійської мови.

Як би зараз не плювались випускники технічних та математичних факультетів, мова - це одна з найлогічніших систем у світі. І як тільки ти зрозумієш як вона "працює" - тобі  ввімкнеться зелене світло.

Повернемось до Congiuntivo Imperfetto. Отже, існує 3 найпоширеніші випадки його вживання:

перший

Ми позначаємо Congiuntivo Imperfetto дію у підрядному реченні, що є одночасною або послідуючою за дією у головному реченні. І в цьому ж головному реченні присудок (ну, дієслово) стоїть у минулому часі.

На прикладі усе значно простіше:

  • Volevo che tu chiamassi.

Volevo (головне речення - дієслово у минулому часі), che tu chiamassi (підрядне речення - дієслово у Congiuntivo Imperfetto).
Перекладається так: "Я хотів, щоб ти мені зателефонував." Обидві дії стосуються минулого.

другий

Вживаємо Congiuntivo Imperfetto у підрядних реченнях, якщо дієслово у головному реченні стоїть у Condizionale:

  • Vorrei che tu mi chiamassi. - Я хотів би, щоб ти мені подзвонив.

Я хотів би у теперішньому, щоб подзвонив у майбутньому.

третій

В реченнях, що починаються із сполучника SE. Оце моє улюблене. Бо такий тип речень (детальніше за ссилкою) дуже поширений у повсякденному мовленні.

  • Se potessi aiutarti... Якби я міг тобі допомогти.
  • Se io fossi ricco! - Якби я був багатий!
  • Se lei venisse in tempo! - Якби вона прийшла вчасно!


Ось три простих випадки.
Раджу запам"ятати їх на зубок, як то кажуть. Будете вигідно виділятися на фоні інших, лінивих до навчання, іноземців.

А щоб бути в курсі всіх подій - підписуйтесь на нашу сторінку у Фейсбук, Вконтакті або Твіттер. Тоді ви отримуватимете свіжі пости прямо у стрічці своїх новин. 

Напишіть у коментарях чи ви вже використовуєте Congiuntivo Imperfetto чи тільки починаєте до нього придивлятись? 

Схожі статті:

1 коментар:

id='comment-editor-src'/>