четвер, 6 березня 2014 р.

5 проблем при вивченні мови

Труднощі... Лінощі... Вони нам не допомагають. Зовсім навіть навпаки. Гальмуюють наш розвиток та прогрес. Будьте певні, це трапляється з усіма. Абсолютно з кожним.
Давайте розкладем їх по поличках та розберемося з ними раз і назавжди. :)

5problem
Поки я дивлюся на яхту, розбремося з вашими лінощами


Брак мотивації

Ви не вчите мову, бо не знаєте навіщо вона вам потрібна. Крім того, що вивчення іноземної мови тренує пам"ять, має бути ще якась вигода. Профіт, як то кажуть. Мова - це лише засіб. Та сама тема з грошима.  Це те, що приведе нас до кращого, повнішого, яскравішого життя.

Подумайте, для чого вам вивчати італійську? Ви хочете поїхати в Італію на екскурсію, працювати з італійськими партнерами у бізнесі, хочете викладати цю мову дітям чи просто маєте намір переїхати до цієї прекрасної країни?

Знайдіть ВАШУ і тільки вашу мотивацію (причину). Поставте також конкретну дату і рівень (про планування є окрема стаття), якого ви хочете досягнути до цієї дати. Можливо, ви не досягнете його, але точно підете далі, ніж зараз.

Занадто багато ресурсів

Розкажу вам про моє "заблуждение".

Раніше я чесно думала, що якщо я вчу одну тему, то маю її вивчити вздовж та впоперек. Знати усі дрібниці.

Так і доводила усе до перфекціонізму. Розвивалася у широту, а не в висоту. Робила вправи із усіх підручників, і так довго на цьому затримувалася, що не йшла далі. А коли щось мені не давалось, то це був взагалі завал. Це не привело мене ні до чого хорошого.

А тепер подивимося на джерела інформації в інтернеті. Наприклад, Participio Passato. Є нереальна кількість сайтів, що розказують про його утворення, вживання, але зазвичай це одне і те саме, переливання з пустого в порожнє. Я вам раджу не читати цього усього. Знайти один авторитетний підручник і по ньому займатися (про те, як самостійно вчитись за підручинком - тут). Тільки в тому разі, коли він не розкриває певної теми і вам її мало, звертайтесь до інших джерел.


Нема з ким тренувати розмовну мову

Ви не живете в Італії, не ходите на курси, вивчаєте мову вдома самі. Говорити боїтеся, щоб вас не висміяли. Боїтеся зробити помилку. Боїтеся косих поглядів.

Так от, знайте, що всі колись із чогось починають. І усі роблять помилки. І чим раніше ви почнете говорити з "корявими" помилками, тим швидше навчитесь говорити без них. У помилках і полягає сам процес навчання. 

Зрештою, це, як на мене, взагалі не проблема. Про її вирішення я детальніше писала тут.

Мені не дається іноземна мова

Така історія. Маємо двох друзів Ваню і Таню.

Обоє сором"язливі. І обом не дається мова. Вони починають вивчати мову разом. Ходять на курси, гортають сторінки підручників. А вона все не дається і не дається.

Колеги по курсам починають говорити, а вони усе ніяк. Таня вирішує покинути школу, бо усе одно - це гроші на вітер. І дурному зрозуміло, що у неї не вийде.

А Ваня хоче поступити в італійський вуз. Атестати уже перекладені, документи на візу зібрані. Йому нема куди діватися. І він продовжує відвідувати курси, навіть попри те, що пасе задніх на заняттях і сам це розуміє. Навіть попри те, що деякі уже здались.

Опустимо страждання бідного хлопця, скажу тільки, що рано чи пізно у всіх!, кому не дається мова, трапляється прорив.

Комусь треба більше часу, комусь менше. Але в якийсь момент, той, хто не здався, починає говорити і показувати гарні результати.

Пам"ятайте, у кожного з нас унікальні можливості і здібності. Не порівнюйте себе з кращими, порівнюйте себе із собою ж місяць назад.

В результаті Ваня їде в унівєр, а Таня... а що Таня...
П.С. основано на реальних подіях.

Про п"яту проблему напишіть мені ви. Що заважає особисто вам? І як довго ви уже топчетеся на місці? Я чекаю на коментарі та ваші зрушення.   

А щоб бути в курсі всіх подій - підписуйтесь на нашу сторінку у Фейсбук, Вконтакті, Гугл+ або Твіттер. Тоді ви отримуватимете свіжі пости прямо у стрічці своїх новин. 


Схожі статті:

Немає коментарів:

Дописати коментар