понеділок, 3 березня 2014 р.

М О Т И В А Ц І Я

Весна-весна!!!
Вітання усім, хто переходить у нову пору року і відкриває нові сторінки життя.

Тут мій власний життєвий досвід, яким я хочу поділитися.

Я постійно розвиваю свої навички у італійській мові. Власне, мова і є навичкою. І я знаю, що є безліч людей, що тільки планує цим зайнятись.

Сьогодні я запропоную вам ЗРОБИТИ наступний крок у вашому навчанні.

italijska-mova
Це фото я зробила рівно рік назад у чудовому місті Pisa

Крок у напрямку вашого слабкого місця. Зробити те, що ви відкладали "на потім" довгий час.

Можливо, ви хотіли почати читати італійською - тоді скачайте/купіть/позичте книгу, що відповідає вашому рівню. В неті є купа таких ресурсів. І прочитайте перші 10 сторінок.

Пам"ятайте, що чим більше ви читаєте, тим легшим це читання стає. Тому після того як ви здолаєте 25% тексту, ви втягнетесь у сюжет, полюбите-зненавидите героїв і читання стане вам тільки в радість.

Можливо, ви хотіли знайти співрозмовника на італійській (та навіть на будь-якій іншій мові) і розвивати невимушене "говоріння" - зайдіть у будь-яку соціальну мережу і відшукайте підходящу по інтересам людину.

Просто забийте у графі інтереси "італійська мова" та клікніть мишкою.

Напишіть їй листа про те, ЯК вам це потрібно. І чого ви прагнете досягти. Про ваш рівень і те, що ви уже вивчили. А краще напишіть 10-ти людям. Я впевнена, що адекватна людина знайдеться і погодиться. Реально, це займе 15 хв.

Можливо, існує певна граматична тема, якої ви уникаєте, не використовуєте важкий для вас час, не розумієте конструкцію або що.

І "воно" - це незнання, не пускає вас далі, не дає вам почуватися вільно. Приділіть "йому" стільки часу, скільки потрібно. Три години чи три дні.

Перерийте усі знайдені ресурси (до 72 сторінки у пошуку гугла), переробіть усі знайдені вправи. Так, щоб ніяких сумнівів більше не лишилось.

Мораль:) 


Усвідомте таке: що немає проблеми, яку не можна було б вирішити, чи знання, якого не можна було б здобути.

Ви відчуєте який великий тягар спаде з ваших плечей. Ви побачите, що все стало набагато простіше. А скільки енергії для наступних кроків ви вивільните!

Не думайте над тим: робити чи не робити. Роздуми забирають у нас майже стільки сил, скільки забере сама дія. ПРОСТО ЗРОБІТЬ ЦЕ ПРЯМО ЗАРАЗ.

А якщо я вас не переконала - прочитайте про те як швидше досягнути успіху у вивченні іноземної мови.

А щоб бути в курсі всіх подій - підписуйтесь на нашу сторінку у Фейсбук, Вконтакті, Гугл+ або Твіттер. Тоді ви отримуватимете свіжі пости прямо у стрічці своїх новин. 

Схожі статті:

Немає коментарів:

Дописати коментар