середу, 12 березня 2014 р.

Вживання Congiuntivo в Італійській Мові: підрядні речення часу

Modo Congiuntivo - моя любов... Magari!
Насправді, я ще повністю не зрозуміла його. Не осягнула. Але я це зроблю. І полюблю його. Бо яка ж італійська мова без Congiuntivo.

Раніше я писала про основи цього способу у пості Congiuntivo Presente. Моя особиста думка, далі намагалася на прикладах розібрати його у Вживання Congiuntivo Presente та у другій частині цієї статті Congiuntivo Presente, бій продовжується. А потім ще і про його часи написала. Але знову знаходжу інформацію, що доповнює те, що я вже вивчила. :(

Congiuntivo
Як добре вивчити Congiuntivo самостійно

Тому сьогодні я розкажу про Modo Congiuntivo у підрядних реченнях часу в італійській мові. Це такі речення, де ми вживаємо слова, що певним чином позначають час дії.

prima che

Вживаємо Congiuntivo після слів prima che, що перекладаємо як "поки не":

Aspettiamo prima che la cameriera ci porti il vino. Зачекаймо, поки офіціантка не принесе нам вино.

Але якщо суб"єкт і головного і підрядного речення співпадають, як у наступному прикладі, тоді замість  prima che вживаємо prima di і потім ніякого Congiuntivo:

Compro il biglietto prima di partire. Куплю білет перед тим як поїхати. Я куплю і я поїду - підмент однаковий.

finchè, non finchè

Ці слова мають те саме значення "поки не". Вони широко вживані, тому обов"язкові для запам"ятовування. Приклади:

Piangerò finche tu cambi idea. Я буду плакати, поки ти не передумаєш.   =

= Piangerò finche tu non cambi idea.  Я буду плакати, поки ти не передумаєш. 


Сієнський пес, мабуть краще розуміє Congiuntivo, ніж я 

dopo che

Після dopo che ніколи!!! ніколи ніколи не використовуємо Congiuntivo в італійській мові. Ось і приклад:

Dopo che era venuta Maria, abbiamo cominciato a cucinare la cena. Після того як прийшла Марія, ми почали готувати вечерю.

От і все. З чотирьох прикладів - 2 про їжу:) Дається взнаки італійський менталітет. Як не як розмови про їжу займають значну частину часу в житті кожного італійця. І якщо ви вчите лексику, то додайте до свого словника слова з цього розділу. Не пошкодуєте:)

А щоб бути в курсі всіх подій - підписуйтесь на нашу сторінку у Фейсбук, Вконтакті, Гугл+ або Твіттер. Тоді ви отримуватимете свіжі пости прямо у стрічці своїх новин. 


Схожі статті:

Немає коментарів:

Дописати коментар