пʼятницю, 31 січня 2014 р.

Як я читаю італійською АБО Читання як метод вивчення мови

Усім привіт! Сподіваюсь, що день почався/пройшов гарно, і зараз наступив момент, коли можна дещо розслабитись, почитати останні новини, подивитись влоги та порозмірковувати: коли ж я візьмусь за вивчення мови?



italgram.blogspot.com
Як вивчити італійську мову, насолоджуючись архітектурою середньовіччя


Якщо ви ніяк не можете змусити себе штудіювати граматику, - я пропоную вам легкий спосіб - читання (ще один легкий спосіб - це італійська музика).


Моя історія


Влітку минулого року я вирішила заново розпочати читати. В сенсі читати художню літературу щодня. Я любила це з дитинства - так і зіпсувала зір.

Отож, влітку я взялася за книги, що чекали на мене давно, були відкладені, прочитані наполовину, а можливо і менше.

Спершу я хотіла закінчити "Mangia Prega Ama" Elizabeth Gilbert і поставила собі чітку мету - 25 сторінок в день. І як не дивно, почала читати і по 50, і по 75. Менш, ніж за тиждень, я прочитала книгу італійською. Я навіть не могла уявити, що я на це здатна!
Потім взялася за нечитану російську та іноземну літературу, придбала електронну читалку - і понеслося...

Восени, коли до мене повернулося усвідомлення, що потрібно більше читати італійською (після усього того пережитого і частково втамованого "інформаційного голоду"), я не винаходила велосипед, а пішла за тим самим сценарієм - розробила план. Скоріше - це стратегія на перемогу, а тому може допомогти і вам.


Планування


  • Спершу, потрібно знайти книгу, що написана простою мовою, а краще мовою того рівня, що відповідає вашому (деталі про початковий рівень і про тих, хто йде далі). Легше за все розпочати із сучасної літератури, наприклад із бестселлерів. При виборі книги - відкрийте її в будь-якому місці - на початку, середині - і прочитайте сторінку. Чим більше ви зрозумієте - тим більше вам сподобається читати, і тим більше ви будете читати. Тому перше - знайдіть підходящу книгу.
  • Друге - визначте свій мінімум прочитаного. Якщо я не відволікаюсь, то в середньому читаю 25 сторінок за годину і ставлю собі за мету не менше 50 сторінок у день. Можна більше, але не менше. !!! Це важливо! Тобто, відштовхуйтеся від свого графіку та кількості вільного часу. Не критично, якщо ви почнете з 5-ти сторінок за годину і 10 за день. Пам"ятайте, що читання повинно бути комфортним.
  • Далі я виходжу з цього розрахунку. У тиждень я даю собі 2 вихідних від читання, бо чесно, не завжди є час, щоб цим займатись. Це не якісь конкретні дні, типу субота і неділя, а просто - найбільш напружені. Або дні, коли ну ніяк не можеш змусити себе читати. І таке буває... Отже, 5 днів читання по 50 сторінок - це 250 сторінок в тиждень та 1000 сторінок в місяць. А це 3-4 книги середніх розмірів.


italgram.blogspot.com
Італійська мова для початківців у назвах вулиць


А тепер зізнайтеся, чи не хотілося б вам за підсумком місяця, що минув, мати 3-4 прочитаних книги іноземною мовою? Певно, що так. Бо, врешті-решт, це завжди краще, ніж нічого.

Можу запевнити, що перший місяць - найскладніший. Особисто я почала читати таким чином у листопаді, і у мене вистачило сил та натхнення тільки на літературу італійською (за місяць я начитала тільки 1000 сторінок і більше нічого). Зараз, у січні, техніка читання і розуміння значно покращилась, тому я умудряюсь читати ще й іншими мовами, не тільки для навчання, а й для душі.




Як я читаю


Варто згадати й про те як я читаю. Ні, я не перекладаю кожне незнайоме мені слово, не підкреслюю звороти і не виписую на клейкі листочки.

Я просто намагаюся вловити суть розповіді, характер персонажів, основні сюжетні лінії. І можливо, ви не зрозумієте слова "зиркнув", але зрозумієте, що мова йде про те, що "він подивився на неї".

Звісно, якщо певне слово зустрічається доволі часто - ніхто не забороняє вам поглянути у словник. По-трошки ви звикнете до стилю мови автора і після перших 20 сторінок все стане значно простіше. Головне - почати.


Де брати книги


Декілька слів про те, що "це просто неможливо купувати стільки книг". Мені пощастило зустріти в Італії "читаючу" сім"ю, де я позичаю книги. Я навіть їжджу до них в інше місто приблизно раз у місяць.

Тобто є привід зустрітися з друзями + знаходяться додаткові книжкові теми для обговорення, що також поповнює мій словниковий запас. Ну і звичайно, бібліотеки ніхто ще не відміняв. Було б бажання.


Останні поради


Наостанок таке: якщо вам трапилась нецікава книга, через яку ви не беретесь за читання уже тиждень, то поставтесь до неї як до простої вправи, що треба виконати. Це зміцнить вашу дисципліну.

Коли вже зовсім-зовсім ні, - то відкладіть її і почніть іншу, легшу.

Варто чергувати жанри та авторів для кращого сприймання: після кривавого триллера Стівена Кінга прекрасно піде "рожевий" дамський роман про кохання та зітхання. І не важливо, що ви любий читач, ймовірно чоловік.

Головне - взяти за звичку читати багато, швидко та постійно. Хоча б 1000 сторінок в місяць.


Дізнайтесь більше про підручники, за якими я займаюсь та мої улюблені канали італійською на Youtube.

Тепер у Italgram - італійська мова онлайн є сторінка у Фейсбуці. Підписуйтесь і отримуйте відомості про нові пости першими.





Схожі статті:

Немає коментарів:

Дописати коментар